رشد ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه 
کد خبر: 4210508
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

 رشد ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه 

مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از رشد ۱۰۶ درصدی جمع آوری زکات فطریه در استان خبر داد.

محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی به نقل از اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: از مجموع بیش از ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال زکات فطریه ۱۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال امدادی و ۱۵ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال غیر امدادی بوده است.

وی اظهار کرد: از مجموع مبلغ جمع‌آوری شده ۲۰ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال زکات فطریه عام و یک میلیارد و ۷۰۴  میلیون ریال زکات فطریه سادات است.

عرب با اشاره به میزان کفاره جمع‌آوری شده تصریح کرد : همچنین از مبلغ جمع‌آوری شده ۱۱ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال کفاره غیر عمد و ۳۶۳ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال  کفاره عمد بوده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه زکات فطریه جمع‌آوری شده همزمان با عید سعید فطر به حساب نیازمندان واریز شده است، گفت: کمیته امداد با فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی هم چنان آماده جمع‌آوری فطریه هم استانی‌ها است،

وی افزود: سامانه الکترونیکی سنا، کد دستوری #۵*۰۵۶*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۶۸۴ جهت زکات فطریه عام،۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۹۵۰ جهت زکات فطریه سادات در اختیار هم استانی‌ها خواهد بود و بر این شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ جهت کفاره غیرعمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۹۲ جهت کفاره عمد است.

انتهای پیام
captcha